Problem med min Sensation

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Likor, 10 jul 2011.

1. Likor

Likor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy A52
    upptäckte igår när jag skulle använda kameran på min Sensation att den krånglade. Den visade gröna streck över hela bilden och var allmänt suddig.

Det försvann dock när man gjorde en omstart. man blir ju lite orolig när det händer sånt där.

Sen igår kväll var jag inne på blocket appen och kollade på olika saker, bl.a en fyrhjuling. när jag gick ut från allting och gjorde andra saker, bläddrade i menyn och annat så kom bilden på fyrhjulingen upp. Jag tänkte om det var så att jag råkat komma åt någon av knapparna där nere, typ tillbaka knappen eller så men det var det inte. I morse upptäckte jag att det var varje gång jag la ner telefonen på sidan som samma bild från blocket kom upp. Återigen fick jag köra en omstart. Någon som varit med om någon av dessa konstiga saker?

2. KaninenSnuffe

KaninenSnuffe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Efter att jag uppdaterat f/w till 1.35.401.1 hänger sig applikationer av o till.
    Tvingas till Forcerat stopp för att avsluta dem.

Hade inte dessa problem tidigare.

Själv har jag inte blocket-appen, men det låter som om du har samma problem som jag.
    Programmet som hängt sig finns inte längre kvar i Pågående-programlistan trots att det alltså fortfarande körs.

3. Likor

Likor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy A52
    Ja det är nog samma. Tycker det varit ovanligt mycket buggar nu. trodde det skulle bli bättre med nya uppdateringen men det verkar inte så.

4. magnutz

magnutz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Har råkat ut för samma sak med kameran men bara en gång. Sen är ju dessa lurar mer dator än telefon vilket medför mer problem.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

5. Hcore

Hcore Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus 9 Pro
  6. sirbetalot

sirbetalot Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Efter uppdateringen 1.35.401.1 som jag gjorde igår.. fungerar inte min kamera?? när jag väljer kamera: blir bilden blir först svart sen syns en vit kamerasymbol, sedan stängs sidan och startsidan för telefonen visas igen...

försökte även få igång kameran via facebook.. men samma resultat där.. startat om ett otal gånger..

någon mer med likn. problem??