Problem med minneskort!

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by zappa79, Dec 5, 2010.

1. zappa79

zappa79 Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Har fått ett märkligt problem med min lur...

Installerade docs senaste jpa v8 häromdagen och har ägnat en massa tid till att lägga in alla mina program och fixa med alla inställningar, nu när jag äntligen fått till allt så som jag vill ha det så upptäcker jag följande problem...

Varje gång jag startar om mobilen och den ska till att söka efter filer på minneskortet så säger den att båda korten är tomma, även fast dom inte är det!
    Det spelar egentligen ingen roll, bara det att när man kopplar in usb sladden för att använda masslagring så vill den formatera minneskorten!

Jag har kollat att både det inbyggda minnet och det extra minneskortet fungerar och att dom inte är tomma!

Går det att fixa detta på något sätt utan att behöva installera om telefonen igen?

Tack på förhand

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

2. zappa79

zappa79 Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Är det verkligen ingen annan som upplevt det här problemet med DOC´s senaste JPA v9 rom?

En annan sak jag upptäckt är att man ej längre kan dela sin 3G uppkoppling trådlöst till bärbara datorn! Appen kraschar telefonen efter några sekunder varpå telefonen startar om!

Jaja, det lutar väl åt en ominstallation då, om ingen vet hur man fixar detta!?