Problem: Problem med minnet

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av John1887, 18 feb 2013.

1. John1887

John1887 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har problem med minnet i min S2:a. Så fort jag försöker gå in på galleriet, ladda ner nya bilder, ta bilder, eller ta bort musik/bilder/video står det att det inte finns tillräckligt med lagringsutrymme. Jag har även testat i datorn. Det konstigaste är att jag varken kan visa eller ta bort bilder i datorn eller telefonen. Jag har 5 gb tillgängligt i USB-minnet och 510 mb i enhetsminnet. Jag vill helst inte behöva återställa men det verkar vara det enda alternativet eller ?

2. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    335

MINA ENHETER

Hmmmm... Om jag vore du skulle jag börja med att rensa Cache Partition, Dalvik Cache (båda dessa i Recovery) och även Cache för alla appar (tror att det går med senaste uppdateringen för folk med Stock-rom, borde isåfall finnas under Inställningar > Lagring > Cachelagrade Data (klicka och ta bort))

3. peswe

peswe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Efter uppdatering till JB blev min "SD-partition" Read only. Det gick inte ta kort, eller något annat som skriver till SD. Lösningen blev att kopiera allt från SD till datorn, formattera SD-partitionen och sen kopiera tillbaka vissa filer till SD.

/Peter

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2