Problem: Problem med multitaskingen

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av chrippe7, 14 apr 2012.

1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    När jag går in och använder multitaskingen, alltså går in för att döda de appar som jag inte använder och byta appar, ibland så när jag ska döda en app så laggar telefonen helt i någon sekund och sen när den är tillbaka är notifieringsrullen helt borta och detsamma med min bakgrund, är det någon annan som har det problemet?

Ska hur som helst DOA den för att skärmen är väldigt tryckkänslig på kanterna, smeker man kanten blir det vita/svarta toningar på skärmen, kameran flimrar och notifieringsrullen kan ibland gå helt crazy och visa massa streck som bara flyter runt. Men tänkte bara kolla om någon annan har det problemet också som DOA:t sin?

2. mikaelgo

mikaelgo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

vilken sida av skärmen är det så jag har så på vänster sida och det ä också samma sida som klicka ibland när man trycker lite på skärmen precis som glaset inte har 100% passform.

nått att DOA för?

3. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Det är på vänster sida för mig också, det beror ju på vad du själv anser, HTC har sagt att om det är så så kan man DOA den, jag skulle göra det själv för att slippa eventuellt krångel i framtiden. Misstänker att det lätt kan komma in damm under skärmen då vilket den behövs skickas in på reparation för att få bort vilket tar typ 1-2 veckor och känns onödigt att vara utan mobil pga damm under skärmen..