Problem med multitouch?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Fiddesson, 17 apr 2010.

1. Fiddesson

Fiddesson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har själv inte lyckas komma över ett exemplar då de är slut överallt.

Men 3 polare har varsin och 2 av dem har råkat ut för att multitouchen slutar fungera och det enda som hjälper är en omstart.

Är det någon som har upplevt samma sak?

2. DrT

DrT Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 490

MINA ENHETER

Det beror på att dom installerat apps som inte är helt kompatibla med desire, tex andra tangentbord.

3. Strangelove

Strangelove Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hade likadant "problem". Men en omstart gjorde att det fungerade igen och sen dess har det inte varit några problem.

4. Dunord

Dunord Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag hade ett liknande problem som kan ha börjat efter att jag installerat Scandinavian Keyboard. Men det var mer att jag inte kunde trycka nere i högra hörnet eller att om jag gjorde det så registrerades det som ett till vänster istället. Så om jag knappade på tangentbordet och ville trycka M eller delete så registrerades det som ett Z. Hjälpte inte med factory reset så det var bara att skicka in mobilen igen. Förhoppningsvis räcker det med att dom flashar om mobilen, för om jag ska få en ersättningslur lär jag få vänta minst en månad efter det att luftrummet öppnats igen.

5. Torach

Torach Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6P
    I opera mini så funkar inte pinch zoom. Men i övrigt funkar det överallt och då har jag scandinavian keyboard installerat.

6. Dunord

Dunord Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Är inte säker på vad som är fel, att det skulle kunna bero på Scandi Keyboard är bara en teori. Får se vad Anovo säger. Jag hann bli kär i luren innan den bedrog mig...

7. razkie

razkie Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag har samma problem! alltså att Multi touch slutar att fungera. jag kör SlideIT med svenska installerat.( för övrigt mkt trevligt tgb.)

för mig löstes problemet med en omstart av mobilen. jag tror att det kan ha uppkommit efter att jag installerat program. tror att det variti samband med InstallerIngar direkt från apk-filer. men är ganska osäker på detta då mobilen redan blivit testad med de mesta dessa första dagarna.