Problem med orginal galleri app?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av damagee, 25 dec 2010.

1. damagee

damagee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Jag är rootad som synes men problemet jag ska beskriva har jag även haft som orootad så det bör inte vara tillhörande root.

Om jag går in via orginal sms appen och ska lägga till en bild i ett sms så skickas man till galleri appen för att välja bild, och sen så väljer man den blid man vill ha men i den vevan så hänger inte bilden med till sms:et som förblir tomt fast jag valt en bild!!! Galleri appen startar bara om så att säga utan att lägga till bilden.
    Samma sak händer om jag ska byta ut en ikon i launcher pro dockan så när jag hamnar i galleri appen och väljer vilken bild jag vill ha så startar bara galleri appen om igen och ingen bild väljs och sätts som ny ikon i dockan...

Jag vill gärna ha orginal appen till sms och galleri då jag är en utav få som tycker dessa är bra...
    Enda lösningen är att ha 3dgallery och handcent, då fungerar det men som sagt jag ser helst att använda orginal apparna...
    Känns som om galleri appen är problemet men jag vet inte vad som bör göras...
    Tips tricks någon...