Problem med Premium Navi (får inte trial-perioden att sparka igång)

Diskussion i 'Desire Z' startad av Nale72, 30 nov 2010.

1. Nale72

Nale72 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Hej,

Jag har problem med att jag inte får min trial på 30 dagar att sparka igång. Det har nu gått fem dagar utan svar sedan jag lämnade nedanstående svar till HTC som svar på deras förslag på lösning (att jag skulle återställa telefonen).

Min förhoppning var att någon på detta forum kanske kan komma med en lösning snabbare än dem.

Hej igen,

Efter att ha gjort det och startat en ny premiumnavigering fick jag upp ett avtal jag skulle godkänna. Efter att jag gjort det fick jag upp en ruta där det meddelas att en 30-dagars prövoperiod aktiveras direkt och att jag ska se till att ha dataanslutning igång.

Efter att ha accepterat detta håller programmet med att synkronisera licensen och sedan dyker ett nytt fönster upp där det står att jag behöver navigeringslicensen för Sverige för att kunna göra den här resan. Jag har då att välja mellan "Köp", "Kupong" samt "Synkronisera licens".

Väljer jag "Köp" kommer jag till butiken där det står att jag får betala 45 SEK för en 30-dagars licens. Väljer jag "Kupong" måste jag ange ett kupongnummer. Väljer jag "Synkronisera licens" kommer jag till vyn "Hantera licenser och innehåll".

I denna vy kan jag se att kartor och röster finns nedladdade, men på samtliga navigeringslicenser finns det bara en varukorg. Klickar jag på den så kommer jag till butiken där jag får betala 45 kronor för licensen. Hur kommer jag vidare?

2. justus

justus Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har samma problem.
    Ska höra med dem på Phone house för de sa att det var navigation med... Kanske kan klämma dem på en licens :)