Problem med profil i Setting Profiles Full

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Rozeman, 3 dec 2010.

1. Rozeman

Rozeman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

I Setting Profiles Full http://www.appbrain.com/app/setting-profiles-full/com.probeez.profiles har jag profilerna Hemma, Jobb och Natt. Dessa är inställda på olika tider på dygnet, funkar perfekt. Har även profilen Batteri för just dåligt batteri. När batteriet går under 15% ser jag att exempelvis Jobb och Batteri är aktiv.
    Nu har jag tänkt mig en profil Möte där regeln ska reagera på ordet Möte i kalendern. När jag skapat ett möte i kalendern ser jag "Matching 1 calender event within next 12 hours", so far so good. Men när tiden för mötet kommit går inte profilen Möte i gång, trots att jag har ställt den på High prority.
    Är det någon som har någon aning om vad jag missat i inställningen?

2. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Finns någon inställning för att bara gälla kalenderposter som är satta till "upptagen". Så kolla den inställningen & huruvida kalenderposten är satt till upptagen eller ej.

3. Rozeman

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Jag har provat båda varianterna; busy eller inte. Min profil Möte vill helt enkelt inte aktiveras. Det är ju så konstigt, det syns ju en matchning för profilen! Något annat förslag?

4. Rozeman

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Löste problemet själv, programmet gillar tydligen inte å, ä och ö något vidare. Jag bytte namn på profil Möte till Meeting, då funkar det.

Larsgmb gillar detta.