Problem: Problem med S3, hjälp!!

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av LinaS, 29 jun 2012.

1. LinaS

LinaS Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har en S3 som nu varit j'ttekonstig ända sen jag köpte den, den "hänger sig" vare sig jag spelar WF eller kollar meddelanden...alltså ALLA appar..ibland när någon ringer så tvingas den stänga programmet säger den.. sen ser jag inte vem som ringt..på meddelanden sitter en liten 1 som om jag har ett oläst sms men det finns inga sms alls..den försvinenr alltså inte...jag fick en uppdatering på telefonen automatiskt som jag fullföljde och har återställt den också men inget hjälper..vad göra? ska den lämnas in eller är detta något som fler har som kommer lösas?

2. Marquzz

Marquzz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Huawei Mate 10 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Mate 10 Pro
    Jag skulle nog ha lämnat in den. Du har inte rootat och/eller slängt in custom rom?

Jag har också installerat uppdateringen (fick den imorse faktiskt) och telefonen fungerar som vanligt efter den.

3. LinaS

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

nej det har jag inte...jag har inte gjort nånting med den mer än att öppna den ut kartongen sen blev det som det blev...får lämna in den då =/

4. LinaS

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ingen annan dom har nånting att säga, vad det kan vara?

5. conny85

conny85 Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Oneplus 3
    Låter som mjukvaran är boven i dramat så skickar du in den så kommer service stället antagligen bara blåsa in ny ROM och nu under semestertider kommer du säkert få vänta mer än 2 veckor. Om jag var du skulle jag flasha ROM med Odin. vilken version sitter du på nu? (kolla under "om telefonen" Kompileringsnr)

6. LinaS

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

IMM76D.I9300XXALF5 om de nu blev rätt haha..jag fattar ingenting...jag kan lika gärna vänta semestern ut så skickar jag in sen då. så tråkigt bara när man köper en ny telefon...