Problem med SD-kortet

Discussion in 'Blade' started by Star, Feb 14, 2011.

1. Star

Star Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, det är typ andra gången som jag får problem med Sd-kortet. För någon timme så stängde jag av mobilen då jag hade lågt batteri och jag var inte hemma. Innan dess funkade mobilen toppen och det stod ingenting med sd-kort är någonting fel. Men efter att jag stängde av mobilen i en stund tills jag kom hem som jag laddade mobilen. När jag startade om mobilen, loggade in pink-koden så stod nåt med "SD-kortet är inte monterat el så är det nåt fel fil-stöd. Jag förstod inte vad är problemet och sen kunde jag inte se några av mina filer tex bilder. Så jag bestämde mig att stänga av mobilen igen och vänta en stund. Och nu står det att SD-kortet är monterat och det funkar toppen. Någon som vet vad problemet och varför det upprepar sig hela tiden?

2. RoadHazard

RoadHazard Adult Droid Medlem

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 2 XL
  3. Star

Star Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag tror jag har Scandisk 4GB

4. bollonet

bollonet Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hade något liknande problem nyligen. Det stod att kortet var tomt eller hade fel filsystem och så frågades jag om jag ville formattera det. Det gjorde jag, utan att något verkade hända. Jag startade om telefonen, och samma sak inträffade.

Efter en natts sömn så startade jag om telefonen, och plötsligt fungerade allt som vanligt. Allt var kvar på kortet dessutom.