Problem med SE Synk, någon fler?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av teddyjohan, 10 aug 2010.

1. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har inte fått till SE Synk. Har fått säkert 5 utbytta lösenord och provat ställa in det flera ggr själv också. Provat flera olika e-postadresser och användarnamn. Det går helt enkelt inte att logga in. Någon mer som har detta problem?

Jag noterar att om jag försöker ange min epostadress och lösenord, båda korrekta, så får jag tillbaka "Fel användar/lösen" men när jag får det felmeddelandet har den ändrat till en helt annan e-post adress som är felaktig?

2. twintin

twintin Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    59

MINA ENHETER

Nu var det ett tag sen jag syncade med SE sync, men då fungerade det. Har det någonsin fungerat för dig eller har det slutat fungera nyligen ?

3. teddyjohan

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det har aldrig fungerat, men jag började prova först för en vecka sedan. Har bara haft telefonen i knappa 3 veckor. Jag är mest benägen att göra det för att få med det viktigaste när uppdateringarna kommer alternativt när jag måste skicka in telefonen på lagning, oavsett vilket som kommer hända först... :)

4. Istvan

Istvan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Min synkning funkar bara om jag slår på Wi-Fi.
    Utan den påslagen står det "synkronisering kunde ej genomföras".

5. teddyjohan

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hmm, använder du WiFi också då eller? Jag kan ju förvisso prova! Återkommer med resultat...

6. teddyjohan

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jahaja...det funkade. Synkade över 3G men WiFi måste vara påslaget. Tusen tack för förslaget! Om ändå jag inte vore så sur över att jag lagt ner timmar på att få till nåt som i grunden är en bugg...så vore jag glad :)

7. twintin

twintin Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    59

MINA ENHETER

Testatd precis att synka med enbart 3G påslaget (inget WIFI) och det fungerade utmärkt.