Problem med skärmen!

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av DroidShout, 27 mar 2011.

1. DroidShout

DroidShout Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Telefon:
    Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 9 Pro XL
    Hej alla!

Det är så här att min skärm har blivit helt konstig sen igår, jag vaknade igår och tittade i mobilen och jag såg en rosa färg i skärmen. Jag hade ju hört att det var nå problem med skärmarna när Desire först kom ut, folk som hade en rosa färg i sina skärmar. Men min startade med att det var lite rosa på toppen och längst ner på skärmen, sen började de sprida sig över skärmen så att hela skärmen blev rosa.

Jag tänkte att det var det och tänkte att jag skulle gå in med den imorn till butiken och se vad felet var, när jag börja se att skärmen har fått en blå färg över sig nu. Liksom den rosa färgen började den blåa färgen sprida sig över skärmen och mot slutet av dagen var hela skärmen blå. Nu när jag vakna på morgon så ser jag att vissa ställen på skärmen börjar bli svarta.

Är det någon annan som har haft liknande problem eller hört något liknande?Vad kan vara felet?

Kan också påpeka att jag inte tappat mobilen, eller att skärmen är sönder, så det kan inte vara orsaken. Inte heller att det kan vara någon vattenskada, den var hel natten mot lördagen och när jag vakna så såg jag detta.

Här är en bild på skärmen:

Jag vet att det blev mycket att läsa men hoppas ni orkar läsa igenom den.

2. Yoshien

Yoshien Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Kontakta verkstad, i detta fall finns inget annat att göra...

3. DroidShout

DroidShout Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Telefon:
    Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 9 Pro XL
    okej, jo det ska jag göra imorn. Jag har köpt den från Cyberphoto och de har bara öppet vardagar, men tänkte bara se ifall någon annan stött på samma problem.