Problem med SMS

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av MrFail, 24 mar 2011.

1. MrFail

MrFail Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Innan hade jag telia med bytte nu till halebop och köpte en O2X till en början gick allt fint sen i fredag. SMSa lite hit och dit och allt kom fram till alla olika människor sen helt plötsligt så kunde jag skicka SMS, det står att det har kommit fram etc men motagaren får inte mitt sms. Jag får Sms av dom och svarar tror jag iaf men dom får det inte helt enkelt. En efter en har mina kontakter "slutat" att fungera och det är typ 4 st som inte funkar som jag vet om. Domhar olika mobiler och opperatörer och jag kan skicka från min gamla mobil så antar att det är ngt som är fucked up med min nya. Har testat att ta bort +46(47)? och ersatt med en 0 har inte funkat, har testat att avinstallera Advanced task killer har inte hjälp och har även testat att ta bort synken med telefonboken och facebook vilket inte häller hjälp :(( snälla hjälp mej hur ska jag göra :S

2. Olli

Olli Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har du testat att starta om telefonen? Jag har också Halebop och hade samma problem i måndags. Startade bara om telefonen och sedan funkade det :)

3. MrFail

MrFail Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

nea hjälper inte tyvär ;/

4. nire431

nire431 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb

MINA ENHETER

Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb
    Platta:
    Samsung galaxy tab 3 10.1
    Kanske inte hjälper dig så mycket i ditt problem, men VARFÖR Advanced task killer du? Förstör bara mer än den hjälper! Denna telefonen behöver inte något sånt. Då den drar ner allting så fort du tabbar ut appen, och telefonen blir bara segare med än utan.