Problem: problem med spotify och spellistor

Diskussion i 'Galaxy Note 3 - Allmänt' startad av timoat, 5 nov 2013.

1. timoat

timoat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jag kör win 8 och har ett par spellistor som jag syncat via wmp till sd kortet. Problemet är att låterna kommer över men ej spellistorna. Alltså jag har 4 kategorier, säg house, soul, disco och garage. Runt 600 låtar som hamnar i en enda hög. Vad gör jag för fel? Kör den vanliga musikspelaren som följde med. Inga spellistor syns nånstans, jag förutsatte att de skulle syncas som i wmp.

2. G4il1

G4il1 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    367

MINA ENHETER

Windows Media Player har inte samma format på spellistor som Androids eller din specifika mobiltillverkares variant av inbyggda mediaspelare gissningsvis. Inte helt ovanligt då det är upp till varje tillverkare att skapa ett format på spellistans innehåll som de tycker fungerar.

timoat gillar detta.
  3. timoat

timoat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

ook, tack! vet du om det finns något sätt att få in spelistor gjorda i wmp till en app? jag kan ju inte vara den första som tyckt att det skulle vara smidigt!

4. scanie

scanie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Lånar tråden lite. Jag lyckas inte offline-synka mina listor. Det hänger sig alltid efter ett tag. Det längsta jag kommit är 54% på en lista. Har inte nystat så mycket in det. Nån annan som haft samma problem?

Jag har inget externt minneskort utan använder bara det inbyggda utrymmet.

Skickat från min Note 3

5. G4il1

G4il1 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    367

MINA ENHETER

Det var länge sedan jag höll på med WMP men jag har för mig du kan spara wmp spellistor som .m3u istället och dessa kan du sedan föra över och de kan läsas av Android på rätt sätt

Det rekommenderades också att du använder Google Music för att föra över både din musik och dina spellistor till Molnet eller så ta en titt på alternativ till WMP
    http://lifehacker.com/5877855/music...desktop-player-is-best-for-syncing-to-android

Last edited: 6 nov 2013
  6. tcntad

tcntad Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 3T

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 3T
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab A6
    ROM:
    Stock Nougat
    Fullt eller för lite utrymme kvar?

7. scanie

scanie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Nä, det var det första jag kollade. Telefonen är typ ny och det interna minnet ligger på 32gb så det är något annat som krånglar. Har lyckats sänka en av listorna nu i alla fall. Så problemet är inte konstant..

Skickat från min Note 3