problem med surf och facebook

Diskussion i 'Hero' startad av claxx, 2 oktober 2009.

1. claxx

claxx Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hittills har det mesta funkat bra med min hero men för några dagar sedan så slutade programmen att uppdatera sig auto eftersom jag förlorat kontakten med datanätet. Detta händer trots att jag vet att det finns täckning. Samma sak med Facebook. Jag blir utloggad med jämna mellanrum. Då blir jag tvungen att logga in igen vilket är drygt. Någon som har erfarenhet av detta?

2. robboten

robboten Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Ja, jag har oxå problem med att jag loggas ut från facebook-sync hela tiden. Vet inte vad det beror på, men det är irriterande.... Jag ser bara att alla bilder från adressboken är borta och då får jag gå in och logga in igen, men det är lite knöligt...

3. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Jag hade inga problem med detta i början men för någon dag sedan så gjorde facebook en uppdatering av mitt konto (fick det som meddelande under några timmar när man försökte logga in ifrån en vanlig dator) och efter det har det strulat enormt mycket. Loggas ut titt och tätt. Riktigt irriterande!

4. Lobo

Lobo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    120
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Facebook har inte varit stabilt på ett bra tag nu.
    Dessutom är det lite underligt att kontaktbilderna inte sparas i en cache lokalt, så att man kan se bilderna även om man är utloggad.