Hej. Nu undrar jag om jag sabbat något... Tänkte att jag skulle göra en smidig lösning för mig och frun genom att skapa en extra Google kalender på mitt konto som vi båda har access till och det gick ju utan problem. Tänkte sedan att jag skulle använda mig av appen ebobirthday för att synca lite födelsedagen till varan gemensamma kalender. Men nått verkar ha gått fel. Antagligen jag som stulit till det men hoppas nu på svar... jag började med att andra vilken kalender ebo skall använda sig av. Sedan valde jag att alla kalenderposter skapade av programmet skulle raderas. Kom efter en stund på att det kanske inte var så smart att byta kalender först. Ändrade tillbaks till min kalender och testade att radera igen. Men inte mycket hände. Raderade manuellt alla födelsedagar i Google kalender och testade. Inte mycket hände förutom att det skapades massa födelsedag för 2011 och 2012 i den gemensamma kalender. Rensade den manuellt. Tills jag upptäckte att det skapats typ 600poster på en persons födelsedag. Orkade inta radera alla dessa utan tog bort kalender helt. Rensade ebobirrhdays databas skapade en ny gemensam kalender och försökte igen. Nu har några födelsedag dykt upp i den gemensamma kalender men det verkar som syncen aldrig blir klar. Har hållt på ett par timmar att synca nu och då och då klagar han på att han tappat kontakten... så, vad gör jag?