Problem med synkning av Googlekalender

Discussion in 'Frågor och support' started by Rozeman, Sep 13, 2011.

1. Rozeman

Rozeman Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Som titeln säger har jag problem med synkningen av min Google-kalender. Allt har funkat finfint tills jag för ett par veckor sedan la in en annan custom ROM, GalnetMIUI, än den jag hade innan, DarkyROM. Jag är nu förresten tillbaka till DarkyROM.
    Jag har dock svårt att tro att problemet ska vara ROM-beroende. Problemet är att jag inte ser gamla events i telefonens kalender. Under Kalender - Inställningar - Kalendrar, är det min Google-kalender som är ibockad. Jag har testat att under Inställningar - Program - Hantera program - Alla, rensa data på Kalenderlagring. Därefter har jag synkat om, utan resultat. Jag ser eventsen i Google-kalendern på webben men inte i telefonen. Lägger jag in en händelse idag, dyker den upp både i telefonen och på webben. Varför ser jag inte gamla events?

2. Rozeman

Rozeman Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har löst problemet!!! När jag gick in i min Google-kalender på webben och öppnade ett gammalt event, såg jag att jag stod som gäst(!). Klickade bara bort mig som gäst och vips dök eventet upp i telefonen efter synkning! Nu är ju frågan varför det blev som det blev, men det kanske bara är att gilla läget att det gick att lösa.

Attached Files: