Problem med telefonboken/kontakterna

Diskussion i 'Incredible S' startad av CelDara, 27 jul 2011.

1. CelDara

CelDara Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har problem med en av mina kontakter. Hon är inlagd i mina google-kontakter och länkad till facebook så man ser hennes profilbild när man tar fram henne i kontakter. So far so good.
    MEN! När hon skickar sms till mig (hon har inte ringt mig ännu så jag vet inte om det är likadant då, men förmodligen) så dyker inte hennes namn upp utan det står bara telefonnumret. Precis som om hon inte var inlagd i mina kontakter alltså.
    Förut hade jag henne inlagd även i mobilen, men jag har plockat bort henne därifrån eftersom jag tänkte att det kanske kolliderar på nåt vis.
    (Det borde det iofs inte göra eftersom det är så med i princip alla mina andra kontakter.)
    Jag stör mig så in i helsike på detta... funderar nästan på att fabriksåterställa hela mobilen bara för att se om det hjälper!
    Men först tänkte jag höra ifall nån av er har vart med om samma sak och kanske kan hjälpa mig? Hoppas!
    Hälsningar,
    nybliven smartphoneanvändare som snart får psykbryt :P

2. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Lägg till henne igen i mobilen med samma namn.

Sent from my Milestone

3. CelDara

CelDara Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har redan försökt med det och det funkade inte. Har tagit bort och lagt till henne massvis med gånger, men som sagt.. det hjälper inte. :(

4. theodor70941

theodor70941 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

min morsa har en HTC WILDFIRE och har samma problem och hon tog bara bort alla kontakter och sedan la tillbaka dom och nu funkar det antar att det bara är HTC SENSE som är stört jag har haft samsung och sony ericsson ingen av dom hade detta slags problem! :P