Problem med touchskärmen Episode Three

Diskussion i 'Hero' startad av thezood, 3 feb 2011.

1. thezood

thezood Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har precis haft min hero hos Anovo/Telenor för andra gången pga kass touchskärm (döda ytor, spöktryck utan att jag rör vid skärmen). De har bytt glaset på telefonen men jag märker direkt att det fortfarande är problem. Nedre delen av skärmen har liksom lägre uppdateringsfrekvens eller hur man ska säga. När man scrollar och använder nedre delen av skärmen hackar det mycket mer än med övre.

Har någon annan upplevt samma problem? Är det en typisk Heroknäppighet eller borde jag lämna in den en tredje gång? Vad tycker ni? Om det inte är normalt känns det ju som om problemen bara kommer att återkomma.

Fattar inte varför de bara byter glaset, det är ju digitizern som är problemet, det är ju som att byta avgasrör när det kommer blå rök ur bilen. HTC vägrar byta ut telefonen förrän den varit inne fyra gånger också... Hög standard...not! Synd att HTC är så värdelösa på vissa saker när de är fantastiska på så många andra.

Anyway... åsikter och tips mottages tacksamt.

2. Grevenon

Grevenon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lämna in den. Jag lämnade in min när den började spöka efter ca 1,5 år. Det var en underbar liten kompis som kom tillbaka. Lämna in den igen.