problem med TW4 och crysis sensation.

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by Lirkaren, Jul 13, 2011.

1. Lirkaren

Lirkaren Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej
    Tänkte byta från launcher pro plus och testa TW4 men med crysis sensation temat.
    Har testat 3-4 olika romar igår med följande problem. Inställningarna slutar fungera i en rom så man inte kan ändra något, på den andra romen så kan jag inte logga in på mitt sim så telefonen är oanvändbar. på doc's rom fungerar det till 50% förstagången slutade market fungera, andra gången jag provade så försvann market och tredje gången så tror jag det fungerade men då stötte jag på ett annat problem. Jag kör med GoSms Pro och det går inte att välja det i docken utan man kommer bara in i samsugs skitsms-app.

Om någon kan föreslå en rom som fungerar utan dessa fel med temat och gärna med ett val där man kan välja vilken homescreen man vill ha som hem så skulle jag vara tacksam :D

2. masze

masze Android Veteran Hedersmedlem

Telefon:
    12 Pro Max

MINA ENHETER

Telefon:
    12 Pro Max
    du får nog wipa cashe och dalvik efter varje ROM-flash så ska du se att det fungerar bättre...

Angående SMS, så måste du ; settings> hantera program > leta på samsung "meddelande" > Rensa standard > Kör igång GOSMS och välj det som standard...