Hej, jag har haft struligt att får den att känna igen ett par USB flash memory sticks. Ibland händer inget, provade att starta om, sen ta ut den och sätta tillbaka skärmen i dockan, till slut gick det med en 8GB. Har någon haft samma problem och/eller kommit på något knep för att få det att funka som det ska ?
kanske du redan kollat men vad e de för formatering på usb minnet? och har du kollat upp vilka format Transformern har stöd för?
Hej, det är FAT32. Men nu verkar jag komma runt det hela om jag först sätter i stickan i dockan, sen sätter ner skärmen i dockan, då funkar det varje gång.
Jag har också haft problem med usb minnen "våld löser allt" principen verkar dock funka när det gäller att få in och ut dem. Det var just en 8gb minne som jag fick det att fungera med så det kanske har att göra med storleken på minnet men antagligen inte.
Jag tror inte det. Om man rootar och lägger in en ny kärna så står det som en av de nya tillagda features, ntfs, så jag är skeptisk att det fungerar. [Kernel] Clemsyn-Blades Overclocking kernel for 3.1 Release 11 with voodoo - xda-developers kolla version 10.