Problem med Whatsapp? "Fel. Slut på minne."

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Sophfia, 2 aug 2014.

1. Sophfia

Sophfia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hoppas tråden hamnar rätt nu.. Jag har den senaste tiden fått problem med Whatsapp, när jag försöker skicka bilder så kommer det upp "Fel. Slut på minne". Jag har testat och googla felmeddelandet men får inte fram någon info, bara träffar på mobiler vars minne håller på att ta slut. Det verkar inte direkt vara min mobils minne som är problemet eftersom inga andra appar klagar, systemet klagar inte... Jag menar om det skulle vara så fullt att jag inte ens kan skicka en bild borde det ju vara ganska fullt med tanke på hur dålig kvalité bilderna får i whatsapp. Är det bara jag som har det här problemet? Vad kan det bero på? Vad kan man göra åt saken? Jag såg att en person hade kommenterat just det här problemet i recensionerna av appen den 21/7.

Jag har testat och rensa meddelandehistoriken men det hjälpte inte. Jag har såklart testat omstart av mobilen - utan framgång. Jag har rensat lite i mobilen ifall det ändå skulle vara problem där..men nej. Jag har för övrigt en Samsung S2.

2. Spooky

Spooky Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128

MINA ENHETER

Kör du vanliga Whatsapp eller whatsapp+ ?

I plus kan du ställa in hur mycket bilden ska komprimeras. Har du satt värdet till 100% så får du problem med att skicka bilder.

3. sunemangs

sunemangs Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    228

MINA ENHETER

Har du testat detta? https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1573829#post1573829

Kan ju inte skada att testa iaf.

4. Sophfia

Sophfia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

5. Sophfia

Sophfia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag kör vanliga Whatsapp.