problem med wordfeud!

Diskussion i 'Applikationer' startad av paraflaxtapet, 3 jan 2013.

1. paraflaxtapet

paraflaxtapet Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hej. efter senaste wf-uppdateringen, där det bl.a blev nya färger på brickorna på brädet, kan jag inte längre lägga till nya folk, nya spel. Händer inget när jag vill adda en random motståndare.

De redan pågående partierna funkar. Och när jag frågar dem så har de inga såna problem.

Hjälp?

edit: jag ser på wordfeuds hemsida, i kommentarsfälten, att många har/haft samma problem. För de med Iphone har det tydligen hjälpt att uppgradera IOS, men jag har senaste mjukvaran till min android, så det är ju ingen lösning för mig.

Last edited: 3 jan 2013
  2. paraflaxtapet

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Direktinbjudan verkar dock funka!

Jag antar att många här spelar WF, och installerar uppdateringar allteftersom de kommer.

Ingen mer som har detta problem??

3. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Jag har har inte provat spela mot någon random opponent så det kan jag inte uttala mig om, men färgerna är ändrade och ska vara det enligt "What's new" på Play.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

4. paraflaxtapet

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Ibland funkar det, ibland inte. Konstigt. Jag slog till och köpte WF för 19 kr, men det blev inget bättre. Jobbigt.

För övrigt tycker jag gamla färgerna var bättre...

Det var konstigt, det är ju det som är charmen, grejen med WF, att man kan slumpa fram folk från hela världen och spela med! Har spelat med folk från Indonesien, Qatar, Island, Indien...

Last edited: 4 jan 2013