Av någon anledning kan jag inte spela upp YouTube-klipp. Det står bara. "Sorry, cant play this movie". Va längesedan jag kikade på YouTube i telefon så jag vette fasiken vad som har hänt. Någon med erfarenhet?
HTC Hero har FLashLite 3.1 vilket motsvarar Flash 7. Youtube kör med Flash 10. Men om du försöker starta ett klipp tillräckligt många gånger så hoppar klippet igång ändå. Märkligt. Om det beror på att Youtube kör med en version som Hero inte klarar av eller inte är för mig en gåta.
Det är märkligt. De har en egen YouTube spelare som inte kan spela upp Youtube. Är det något som kan tänkas rättas till i Eclaire 2.1? För mig fungerar det att spela upp YouTube filmer i Dolphin.
Youtube fungerade perfekt på min Hero med 1.5 under ett antal månader men helt plötsligt så började det krångla på det sätt claxx beskriver & det är ett känt problem. Tror att youtube gjorde någon förändring som gav dessa problem & det bör lösas med 2.1som inte har problemet med Desire & Legend...
Samma händer mig på svt ,men startar man filen massor med ggr går den igång.Tyvärr blir Heron mer och mer oandvändbar,min har till ex börjat att koppla bort sig minst en gång per dag."Ej registrerad på nätverket" står det!!! Och jag måste gå in och söka på tillgängliga nätverk ,hitta min 3g operatör och registrera mig .Mest bli4r jag sur på att jag missar en massa samtal. En annan sak som kommer vissa dagar är att sidan med tillgängliga nätverk kommer upp varje gång ett samtal avslutas.Jag tycker den är ovanligt svår att andvända som telefon, men jag är nog bara för gammal och hänger inte med ,nu messar man eller chattar,att ringa är ute ... Slutar nu för om jag ska skriva om alla buggar och fel som jag upplever blir jag nog portad här på forumet