Fråga: Problem. musik / ljudbok efter paus.

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Ledaren, 11 december 2012.

1. Ledaren

Ledaren Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag har ett extremt irriterande problem. Jag pausar en ljudbok, gör ngt med tfnen alternativt bara lägger ifrån mig den ett tag. Övervägande av gångerna jag ska återuppta uppspelning av ljudbok så startar den från början av filen. Detta är oberoende av spelare, poweramp, winamp och stockplayer uppvisar samma beteende. Telefonen är ej rootad och kör senaste OTA.
    Ngn som har varit med om liknande?

2. LitrioN

LitrioN Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Har inte använt mig av Poweramp eller Winamp i telefonen men i början när jag skulle lyssna på ljudbok använde jag mig av Spotify men orkade inte med att lyssna om på visa bitar då jag hade liknande scenarios som du och började leta efter en bra ljudboks app. Tycker man borde bygga in en funktion i Spotify att ens profil kommer ihåg vad man pausat senaste oavsett vilken enhet man befinner sig på.

Hur som helst, jag köpte Smart Audiobook Player. Finns ju andra alternativ också. Men är väldigt nöjd med denna.

3. torkel_b

torkel_b Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Kan rekommendera Mortplayer, har nog plöjt igenom ett tiotal böcker med den utan några problem. Gratis med! :)