Problem och ROM-fråga

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av WouldYouKindly, 26 juni 2011.

1. WouldYouKindly

WouldYouKindly Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag har haft en O2X i drygt en månad nu. Efter V10B-uppdateringen blev telefonen avsevärt mycket sämre. Omstarter, låsningar, allmänt slö, låsskärmen laggar, SMS och samtal tas inte emot, wifi kopplar inte upp på rätt sätt etc.

Har det kommit en V10C/D, eller är det bara för andra länder? Jag installerade LG's LGMobile update-mjukvara, men den hävdade att det inte fanns några uppdateringar. Var inte 2.3 runt hörnet? Kul att ha en telefon med "always upgradable"-garanti, som inte går att uppgradera. Vill heller inte roota telefonen bara för att kunna få in ny mjukvara.

Om inte de här problemen åtgärdas SNART så kommer telefonen att gå på fetretur, och jag kommer vilja häva köpet och byta till en vettigare lur.

2. vargen

vargen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

V10D är våran V10B fast för tex Storbrittanien... ja, det har kommit en V10C för oss som verkar lösa mycket.. Låter dock som att du borde fabriksåterställa din och se om det inte är något annat som är fel.

3. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Du kommer få sjukt mycket problem med att lämna tillbaka den om du har köpt den från "fel" återförsäljare.