Problem spotify/Timescape

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av amentjeina, 25 aug 2010.

1. amentjeina

amentjeina Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej! Upplever problem med främst spotify då jag fick synca om hela min offline playlist - satt och lyssnade i offline mode då musiken bara slocknade och kom upp meddelande att låtarna inte var tillgänglig i offline mode. Samma sak hände i lördags då jag fick synca om ett antal låtar.

Angående timescape så vägrar den uppdatera facebook även fast jag gör det manuellt vilket även hände idag. vägrade helt sonika uppdatera för att sedan fungera senare under morgonen vid en manuell uppdatering men nu är det lika som tidigare under morgonen (den påbörjar uppdateringen men ingenting händer)

Hoppas någon har svar på mina problem, är mycket tacksam.

2. bjerven

bjerven Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har ej spotify i mobilen men har samma problem med Facebook via Timescape i min X10 mini. Har provat att logga ut och in flera gånger... En gång kom det statusuppdateringar som var flera dagar gamla. Men efter ett par försök till så händer det inte ett sk*t :(
    Har varit nära att kasta telefonen i väggen. Men då är vi tydligen två som har samma problem :)

3. nikmro

nikmro Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

4. WaspWorld

WaspWorld Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Programtips Facebook: testa Bloo istället. Den ger dig alla slags uppdateringar direkt på startskärmen, helt grym. Gratis, det enda kruxet är att gå in på deras hemsida och läsa igenom och klicka på lite facebook länkar för att få det att fungera. Finns på market men vet ej om man måste ha marketaccess :-)

Last edited: 26 aug 2010
  5. amentjeina

amentjeina Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ah, känns skönt att inte vara ensam med timescape problemet:) Då kommer det fixa sig automatiskt.

Dock kvarstår problemet med spotify, jag synkade min spellista igår och idag var ett album osynkat:S men det kanske jag ska fråga om i tråden om spotify.

Tack för svar.

6. Hojte

Hojte Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

spotifys senaste uppgradering typ raderar lite offlinelistor hur som helt vad jag har fattat det som.

Men har också haft problem innan att om man synkar låtar över (för mig) 240 st redan offline låtar så är dom inte synkade nästa gång jag öppnar spotify

7. SirBob

SirBob Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Spotify uppdateringen till 0.4.07 som släpptes idag/kväll skall enligt release notes fixa just offline files buggen som kom till i 0.4.06.

Skall sätta mig och synka nu, hoppas låtarna inte försvinner för tredje gången:scared:

8. bjerven

bjerven Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kontaktade Sony Ericssons support. Och dom hade fått in flera rapporter och skulle undersöka saken...