Har precis köpt Min Blade, var jätte nöjd allt flöt på, Men sen skulle jag byta till mitt andra minneskort, Lika de är ett SD minne 2gig, Det hittar den inte. Så kör med det jag fick med det funkar bra. Men nu när jag har USB sladden i och sla föra över musik så medans musiken laddar över så tappar telefonen kontakt med minnet, så det avbryts hela tiden så kan inte lägga in nåt på minnet.. besvikelse på zte.. Ska jag lämna in telefonen eller? har testat 3st olika usb portar och startat om mobilen. Och mobilen laddar hela tiden så det är inte datorn han tappar kontakt med
Finns div inlägg om att mobilen kan tappa kontakten med SD kortet pga hållaren är lite halvdåligt byggd, en liten bit papper kan avhjälpa detta problemet.
aha okej, ska man ta papper så man pressar ner SD kortet mot kontakterna? Men tycker bara de är konstigt eftersom de är när jag börjar överföra hinner komma över typ 1 låt varje gång jag försöker, sen måste ja dra ut usb sladden för de hänger sig typ, men ah ska testa sen
vad är de för märke på de minneskortet du bytte till ?? verkar som om vissa märken funkar mindre bra i blade... jag bytte ifrån sandisc 2 gb som följde med till ett transcend 8gb o då så fort jag belastade kortet.. typ kopierade nånting till de eller tog kort eller va man än gjorde så avmonterades kortet o tappade kontakten... bytte till ett sandisc 8gb o allt funkar fint... har läst att man kan testa o´köra en lång formatering i datorn så kanske de funkar men annars e de bara att byta till ett märke som funkar
De är itne SD kortet, de är ju minneskortet ja har i som oxå trasslar orginalla asså, det borde funka tycker man, aja jag lämnar tillbaka telefonen och köper nån annan. Om mobilen hade funkat som den var gjort för hade de varit en suverän mobil
tycker bara de ät krångligt att hålla på att byta när den mest säljs via nätet. och inte ens funkar med orginal saker. och tydligen inte en jätte ovanligt problem. men roar det dig så visst. Om det är någon som vill hjälpa mig iställe för att försöka vara rolig lyssnar jag gärna