Programbank, För Svenska utvecklare som vill visa sina kreationer

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av Programbank, 27 mar 2013.

1. Programbank

Programbank Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag skulle vilja önska alla utvecklare välkomna att presentera sina kreationer hos programbank.se. Enda kravet är att ett svenskt användargränssnitt tillhandahålls.

Syftet med portalen är enkel, det är många idag som utvecklar för mer än en plattform, och jag har tyckt att det saknats en plats för svenska utvecklare att presentera alla sina skapeleser, oavsett plattform. Personligen har jag t.ex utvecklat åtskilliga webb, windows och Android-applikationer, och tycker det vore fint om man kunde presentera dessa i någon slags enhetlig portal.
    Vi har i dagsläget ca 4 000 applikationer för olika plattformar, och hoppas att fler duktiga utvecklare väljer att visa sina produkter hos oss.

Vi lanserade portalen för bara några dagar sedan och har hitills fått bra feedback. Sajten drivs för tillfället i en testmiljö vilket kan medföra en del driftstörningar men vi förväntas ha flyttat till bättre servrar inom en till två månader.

(Vi kan under uppstartsperioden tyvärr inte lagra apk'er, så era applikationer måste under en period lagras på egen server )

Tar tacksamt emot feedback, och jag hoppas få se era projekt hos http://www.programbank.se
    :cool:

Last edited: 27 mar 2013