Säljes: PS3 CFW, Chippat - 500GB - 2 Kontroller m.m

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 11 jul 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Säljer nu mitt trogna PS3, CFW då jag ej har tid för detta längre
    CFW är modifierad Firmware, vilket gör det möjligt att spela PS3 "Backups" från den interna, eller en extern HDD/USB. Man kan även installera Homebrew (olika program), Emulatorer och mer skoj, du får ett PS3 som du kan göra så himla mycket med, och ändå lira online :)

*Det är fat modellen och den har NOR chip för de som är intresserade, den kan alltså nedgraderas med E3-Flasher eller liknande
    * PS3ITA 4.50 - DEX CFW installerad, DEX betyder developer ps3 och det gör så att man kan "modda" spel så som Call Of Duty spelen i "Real Time". PS3ITA 4.50 gör det även möjligt att koppla sig till PSN/Online utan att behöva spoofa FW/Version
    * 500GB Intern Hårddisk
    *2 Handkontroller - Orginal
    *HDMI Kabel
    * Obannat Console ID - Du kan alltså gå online med det Console ID som redan finns, Private ID är svåra att få tag på nuförtiden så det är ett jätte plus i kanten för er som även vill Lira Online - Och för er som undrar, Ja man kan spela online med detta, chanserna att bli bannad är stora men det finns sätt att komma online, jag själv har lirat online i mer en 1 månad nu, snart 2...

Pris: 1500kr

Finns i Örebor/Karlskoga
    Kan även skickas om vi löser det på ett smidigt sätt

CFW Ps3 är svåra att få tag på i Sverige, och bara nedgradering för att kunna göra det kostar 1000kr. Detta gör att 1500kr är ett ytterst bra pris då du även får med hela 500gb internt minne som du kan ha alla dina spel på, och mera samt att du får med 2 handkontroller.

Allt är i jätte bra skick och det är inga som helst problem med PS3:t, skivläsaren funkar (de flesta har inte sådana när de är chippade) och det gör allt annat också!
    Bilder kan skickas om du vill!:)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.