Köpt, ska testa om en 5 min, återkommer med intryck. EDIT: Fick inte igång den :/ Avvaktar lite efter respons från andra.
Inte dumt, vi tog och publicerade en video här: https://swedroid.se/android-playstation-emulator/ Mycket imponerande för att vara en första version!
Ska bli kul att testa på Desiren sen... Synd att jag bara har 4gb minneskort >.< jaja, man spelar itne igenom en cd-skiva så snabbt.
Såg just vem som utvecklat det. Borgar för god kvalitet om man säger så. Hoppas han fixar vlc också... Spelen hittar ni inte laglig väg, utan måste ta backuper på era inköpta psx-spel...
FF VII Fungerar felfritt för mig med... Eller ja, iallafall första filmen man får när man påbörjar nytt XD
Den står på auktoriserar köp, tydligen nån annan som fastna där också. Behövde ni engångskod för er bank? Har icabanken
Var? I din egen PSX-samling. Du kör en säkerhetskopia till datorn som du kan köra via en emulator. Eller tänkte du på illegal piratkopiering?
Självklart illegal piratkopierning vad annars!? Om jag hade ägt en psp så hade jag väl köpt eller laddat ner spel till den och spelat på den! Man går väl fan inte och köper ett pspspel för att kopiera det till datorn för att sedan spela det på telefonen? Men det är lugnt nu, har hittat ett par hundra spel
hmm.... är antagligen den här som längtat mest efter detta och så kommer jag inte åt betalapps x( Nästan värt att roota eller beställa sim-kort bara för denna appen. Förövrigt kommer han släppa en vlc-app och göra en emulator för nintendo 64 också
Hej. Jag är ingen consolekille och vet inte vad en psx är... förutom att det har något med sony Playstation att göra... är en psx rom ett PSP1 spel? Om jag hypotetiskt letade på olika obskyra ställen på nätet som tillhandahåller "testversioner" vad skall jag då leta efter? Oscar