Har nu köpt psx på market samt spel även där, har nu installerat 2 st spel och när jag nu startar psx så står det direkt att jag måste ändra något med Bios file, går in på PSX BIOS file, där jag hittar mina upprippade spel. Och psx hittar nu dem båda, men det går tamefaan inte få igång det , så fort jag trycker på bin eller img filen båda spelen har olika namn så kommer den bara tillbaks till läget där jag ska välja nått av spelen igen. Det snackas en del om en fil som heter scph1001.bin nån som vet va det e ? Mobilen är Rootad. Om nån vänlig själ kan hjälpa mig så skulle det uppskattas.....
Ahha, sagt o gjort, nu efter jag startat om min mobil så funkar det MEN, faan vad ljudet laggar, är det så för er andra som har X10an ?? riktigt irriterande
Inte LÄGG utan den är 0,5s efter. Använder sgs ----------------------------------------- Sent from my Samsung Galaxy S with Android 2.1 using the Tapatalk app. Biji Kurd o Kurdistan!
Min ligger inte efte,r utan ljudet hackar konstant, kanske beror på att man installerat massa appar samt snart fullt 8gigs minne med musik, vad tror ni ?