Fråga: Quick Remote

Diskussion i 'G2 - Allmänt' startad av WiLLiE, 26 okt 2013.

1. WiLLiE

WiLLiE Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Har en fråga angående Quick Remote, kan man flippa mellan olika fjärrkontroller i notifieringsfältet?

Som det är nu får jag bara fram min första fjärrkontroll hur jag än gör. I "Ordna om QuickRemote" ligger min första fjärrkontroll som jag skapade, men jag kan inte lägga till mina övriga fjärrkontroller.

Andra som har samma problem?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

2. mikod

mikod Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag kan skifta mellan de två fjärrkontrollerna som är tillagda. Precis ovanför knapparna så finns de olika namnen på fjärrkontrollerna, klicka bara på namnet på den kontrollen du vill använda så skiftar den automatiskt. Sen genom att klicka på symbolen uppe i högra hörnet så kan du ändra ordningen de ska ligga i.

3. WiLLiE

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ok, där finns bara min första fjärr. Och klickar jag på symbolen så är där åter igen bara min första, och klickar jag på plusset finns även där bara min första fjärr.. så jag kan inte lägga till mina andra två :/

4. wargreymon

wargreymon Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    531

MINA ENHETER

Du kan inte ha egenlärda kontroller i notifikationsfältet. Utan det måste vara färdiga som du får via guiden. Har inte testat om det funkar med smart än TV-kontroller.

5. WiLLiE

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jaha, så det är där problemet ligger. Konstigt att man inte kan egenlärda. Får väl hoppas att LG släpper den begränsningen i en uppdatering då.
    Det är Telias Motorola digitalbox som jag fick ställa in själv + Apples vita fjärr.