[Racing] Touch Racing Nitro

Diskussion i 'Spel' startad av swipe, 9 okt 2010.

1. swipe

swipe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Last edited: 9 okt 2010
  2. PhR34k

PhR34k Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    220

MINA ENHETER

fachk, ser ut som världens mest komplicerade styrning?

3. tkarki

tkarki Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Man skulle gärna se en trial version som man kunde prova...

Edit: Tycker alltså 24h perioden som man kan få tillbaka pengarna är lite kort...

Last edited: 11 okt 2010
  4. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Har köpt detta spelet som jag tydligen gör med alla lite mer välproducerade spel som släpps på market (fråga mig inte varför) och kan säga att styrningen kan kännas konstig i början och i början känns ganska länge men när man sen fått häng på det går det riktigt smidigt faktiskt. Grafiken är underbar och står man it med den svåra inlärningströsklen är detta spel att rekommendera.

Mitt enda klagomål är att det inte verkar gå att spara en turnering som du håller på att genomföra, iaf inte på ett uppenbart sätt.

5. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Tycker du att man ska få testa ett spel tills man tröttnar på då, eller. Själv hade jag tyckt att 12 timmar hade varit mer lämpligt.

6. tkarki

tkarki Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Problemet är att jag inte har så mycket tid att testa det... Så jag kör gärna en strippad version först och utvärderar den i lugn och ro, tycker man det då är bra så köper man det...
    Nu är det lätt hänt att man köper det sen kanske man inte har tid att spela det tillräckligt inom 24h och sen är det försent!

Därmed inte sagt att det är dåligt med 24h begränsningen, utan det är riktigt vettigt alternativ men jag föredrar "lite" versioner för att testa innan man köper.

7. ViLANDER

ViLANDER Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    172

MINA ENHETER

Jag har numera köpt allt jag ser som välproducerat som ovanstående användare skriver. Det enda jag saknar är stöd för att flytta till SD-kortet, dock är detta inte ett problem för mig, men det känns alltid bra att ha utrymme på internminnet.

8. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Kan iofs förstå vad du menar men med tanke på att en sån här applikation enbart kostar 27,42kr är det inte så noga för mig om jag har kvar applikationen i evigheter eller inte.

27.42kr är en 2/3-dels snusdosa, ett bröd i butiken, en halv öl på puben eller en 1/4-dels biobiljett. Jag tycker detta snåleri angående priset på apps har gått för långt. Även ifall jag bara hade haft kul med spelet i 40 minuter hade det ändå vart billigare än att gå på en 2 timmars film på bio.

9. tkarki

tkarki Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Nej en applikation/spel är ju lugnt! Men nu finns det ju flera hundra potentiella applikationer/spel, då kan det bli dyrt! :)
    Man vill ju köpa guldkornen och inte allt det andra också...

Men tips här hjälper ju förstås, att bara köpa något på market utan recension eller tips känns sisodär... (svårt att hitta något vettigt utan tips ändå iofs... Förutom toprankade, nya då)

10. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Givetvis skall bara behålla guldkornen även om jag har ungefär 100-120 dollar som jag inte ens har installerat och ytterligare runt 80-100 dollar installerat :) men man upptäcker ju ganska fort om ett spel är värt att behålla, räcker ju att köra det i 10-20 minuter och är det inte kul då är det ju bara att göra ett återköp. Förstår inte vad man skall med mer än 24 timmar till om det inte är för att spela sig trött på en fullversion för att sen göra sitt återköp.

Om man som du, inte hinner spela det ens 10-20 minuter under 24 timmar varför ens köpa det?

11. andreas.trygg

andreas.trygg Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Force close på min desire :(

12. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Knepigt testa att avinstallera via 'Inställningar | Program' och installera det igen. Om du avinstallerar vi Market gör du en återbetalning och tappar ångerätten.

Själv spelar jag det på min Desire och har kört det under Modaco, MIUI samt en rootad standard rom.

13. andreas.trygg

andreas.trygg Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

@ zed:
    too late :(
    funderar på om det har något att göra med a2sd-patchen jag installerade, även om det kanske hade lagt sig direkt på sd ändå..
    ??
    men bra tips det där med avinstallera från program, hade jag nite tänkt på innan, tack!

Last edited: 14 okt 2010
  14. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Kan ju vara något med din a2sd men det använder jag med och inte haft något strul alls faktiskt.

15. candyraver

candyraver Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    133
    Telefon:
    S10e

MINA ENHETER

Telefon:
    S10e