Jag har ett problem med min Hero. Jag samlat på mig onödigt långa SMS trådar. Antar att det inte gör min hjälte direkt snabbare med massa onödiga SMS som ligger å laggar ner. Men det funkar inte att radera! Jag kör 2.1 Sense och HTC SMS klient, allt original alltså. När jag försöker radera en SMS tråd så antingen hänger den sig och avslutar programmet eller åxå blir den helseg och tom vill ha PIN igen utan att den startats om. Tilläggas kanske att SMS tråden är på nästan 1800 meddelanden men jag tycker det skall gå ändå eller? vad göra?
Ta bort långa sms trådar på HTC Hero har aldrig fungerat tyvärr. Pröva någon app från market, tex Delete old messages, och se om det funkar.
Jag har haft det här problemet många gånger fast med HTC Desire. Det har fungerat när jag har varit extremt tålmodig och lagt telefonen på bordet och väntat tills allt är klart.
Har själv använt mig av samma teknik och det verkar dessvärre vara det enda som fungerar när man skall ta bort extremt långa smstrådar.
Kanon, tack för tipsen. Jag tar och provar å radera över natten. Om inte det skulle funka så har jag laddat ner "Delete old messages" och får ge det en chans i månn. / Jonas