Radio version

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Svennebanan, 26 sept 2010.

1. Svennebanan

Svennebanan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Undrar vilken radio version folket här rekommenderar, använder OpenDesire 4.0.28 och har Telenor som operatör.
    Själv har jag inte märkt någon skillnad på dom senaste 4 radio versionerna jag har testat..

2. Erlandsson23

Erlandsson23 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Denna är helt underbar 32.48.00.32U_5.11.05.14 4% när den låg brevid sängen i 10 timmar när jag sov

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464

GLHF!

3. Svennebanan

Svennebanan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har inte hittat en kombination av ROM och Radio som har klarat av min användning utan att ta slut efter max 16 timmar. Använder min telefon lite då och då under det vakna dygnet, ca 10 min per timme skulle jag gissa.

Förutom synkronisering mot Google (Gmail, Kalender, kontakter), så synkroniseras endast min telefon mot väder widgeten (Snowstorm) var 4:de timme.

Oavsett ROM och Radio så måste jag sätta telefonen på laddning innan jag lägger mig varje dag.

Vad säger ni om detta, känner ni igen er eller har ni mycket längre/sämre batteritid?

4. Erlandsson23

Erlandsson23 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Pröva den radio versionen dom verkar ha täppt till alla batteri drain läckorna ;)