Rådvill

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av tojjetok, 2 sept 2020.

1. tojjetok

tojjetok Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 910
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra
    Jag har precis beställt en retursedel på min Note 20 ultra. Tanken är att köpa Iphone 12 pro max, men under tiden behöver jag en annan mobil. Så mina tankar går, skall jag köpa en ny 11 pro max, eller en leta en begagad 11 pro eller 11 pro max, och sedan sälja den jag köper när jag slår till på en 12 pro max. Så till min fundering, köpa något enklare läs billigare som inte har lika stort ekonomiskt tapp, eller slå till på en 11 pro max, samt invänta 12 förboka den och le :)

Någon som har en kvalificerad gissning när den förväntas anlända, 12 pro max.

Tack för för bollning haha.

2. erik.rahm

erik.rahm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 297

MINA ENHETER

Hehe jag köpte en 11a som jag kan ha tills jag ser att 12 Pro kommer :) köpte den från tyska ebay från säker säljare och blev typ 2k billigare än billigaste seriösa på prisjakt. Orkar inte med blocket eller facebook.. Mitt bet, köp en beggag 11 pro/max här på forumet alt ny från ebay sedan hamra köpknappen när 12an kommer :D DOCK har jag inte en aning om när den kan dyka upp.. jag förväntar mig till Jul så har jag satt förväntningarna låga

3. tojjetok

tojjetok Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 910
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra
    Japp hörde något om sent event, känns ju sådär, men japp får bli att leta en beggad 11 pro eller 11 pro max. Jag är ju en sucker för stora skärmar. Tack för input.

erik.rahm gillar detta.