Hej!
Vill bara skriva av mig lite!
Jag har alltid hållt Androidfanan högt i min omgivning bland en massa Äpplen!
Häromdagen gick dock luften ur mig lite!
Bakgrund:
Jag har haft en Desire HD som jag fått lämna in 2 ggr pga att samtalsljudet försvunnit nästan helt. Jag var typ först med att köpa en Samsung 10.1 platta som jag blev tvungen att byta 3ggr pga av olika fel! Efter min DHD köpte jag nyligen en HTC One X och nu är jag inne på min fjärde telefon!!
Min fjärde HOX fick för någon månad sen en massa gula fläckar på skärmen och jag ringde HTC som sa att det är ett fel som behövs lagas....dock har jag inte orkat lämna in den än. Sen igår som tar jag fram min Samsung 10.1 och ska surfa lite.....har inte använt den på flera månader.....då har den fått en stor oljefläck mitt på skärmen! SUCK!!!!
Orkar inte mer!
Börjar kännas som det inte finns några telefoner eller plattor som är bra kvalitet i android världen! Jag har bara hållt mig till tillverkarnas topp produkter men ändå råkat ut för alla problem. När man läser och skriver här på forumet så märker man ju även att man inte är ensam med problem!
Vad gör man? Ska man behöva byta till äppel produkter för att något skall hålla? Spontant så känns det ju som det är lättare för Apple att hålla bättre kvalitet eftersom de bara har få produkter ute samtidigt.
Inte som HTC, Samsung med flera som har oändligt med varianter av både telefoner och plattor!
Vad säger ni?
Hjälp mig att komma på fötter igen!
Vill inte sitta med ett itunes konto om några månader!
mvh
Edge
Click to expand...