Problem: råkade ta bort en sms konversation! hjälp

Diskussion i 'G4 - Allmänt' startad av Tiliondc, 29 okt 2015.

1. Tiliondc

Tiliondc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Hej jag bytte precis från samsung till lg och kopierade över alla sms konversationer. Däremot råkade jag ta bort en konversation när jag slidade konversationen till höger(det är så man kan ringa på samsung). Finns det något sätt för mig att stoppa den funktionen och möjligtvis ångra att jag tog bort konversationen?

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    46 889
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Det finns nog inget enkelt vis att återskapa SMS:et på om du inte aktiverat backup för det. Om det vore dödsviktigt hade du behövt stänga av telefonen omedelbart och sedan läsa ut all information på något vis för att sedan försöka återskapa det. I annat fall riskerar du att telefonen skriver över SMS:et du tagit bort och då går det inte att återskapa längre.

Du kan alltid byta SMS-app. Jag använder själv Google Hangouts för mina SMS är mycket nöjd med den :)

3. Tiliondc

Tiliondc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Tack för hjälpen. Eftersom jag har kvar konversationen på gamla mobilen så gör det inte så mycket egentligen att den försvann utöver att jag förlorade några sms. Men eftersom jag är bekvämast med LGs standard sms app och för att det känns väldigt underligt att lägga till en sådan funktion och göra den så lättillgänglig så undrar jag fortfarande om någon vet ifall man kan stänga av funktionen eller ifall ni vet om det kommer vara på det sättet med android 6