ja högtalaren på DHD ser ut som en rakmaskin, kan säga att den är det oxå , en slöö sådan. Så ni och jag som har lite skägg , testa innan ni köper. ajajajaj Tur det finns headset
haha sorry Jag tyckte väl det varit väldigt svårt att höra vad folk säger Edit: Men å andra sidan är det ju inte mikrofonen som ser ut som en rakapparat (enligt mig ) utan högtalaren..förstår inte hur någon får in skägg i mikrofonen... men jag har ju inget så jag kanske inte ska uttala mig
haha , nä så illa är det inte , men råååkade nudda telefonen vid kinden efter jag pratat , åå aj gjorde ont. Var ju tvungen att få ut min ilska någonstans vore ju dumt att slänga telefonen i backen p.s menade naturligtvis högtalaren
En lite kul sak i sammanhanget är att det finns vissa som gör sig lite lustiga genom att köra "rakapparatsljud" på telefonen, och sedan gnida den mot ansiktet. Samtidigt skryter de lite om att deras telefon har massor av nyttiga funktioner (som inbyggd rakapparat) som andra telefoner inte har... Ser lite kul ut faktiskt! Det hela kanske blir ser extra trovärdigt ut på DHD?
Rakapparat i mobilen är ju en klassiker. Men vad mer kan man använda den till? Har hittills kommit på dammsugare, hårtork och gräsklippare
Funderar på att låna ut den till tjejen, så kan hon ha den istället för en silkepil (epilator) hahaha