Bytes: Razer Book 13 mot Macbook Air 13 M1/M2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av henel321, 13 okt 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. henel321

henel321 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Telefon:
    Galaxy S21

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S21
    Platta:
    Chromebook
    Inser att det här med Windows-laptops inte är min grej.... Razer Book 13 är supertrevlig hårdvara, men jag kommer inte överens med Windows och pekplattor - är alldeles för van vid gestures efter 10+ år av Macbook användande...

Är det någon som har motsatt läge och är intresserad av att byta t.ex en Macbook Air 13, M1 eller M2 (+pengar) mot en Razer Book 13, i7, 16 GB och uppgraderad till 1TB NVME SSD. (Gigabyte)

Både jag och Razern finns i Stockholm.

2. Jaksan

Jaksan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Kanske är helt ointressant men jag har en macbook air m1 som är väldigt sparsamt använd men som är från Nederländerna vilket medför att det är ett nederländsk tangentbord. Har klistrat på klisterlappar från keyshorts så är inga problem och det syns knappt men det blir ju en skillnad. Bytte till Android just efter jag fick den pga jobb så därför jag är sugen på att byta

3. henel321

henel321 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Telefon:
    Galaxy S21

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S21
    Platta:
    Chromebook
    Ska fundera lite, men jag gissar på att det skulle reta gallfeber på mig med något som stör som fel layout även om jag aldrig tittar på tangenterna när jag skriver... (The OCD is strong with this one...)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.