Rea på Tre: när? hur mycket billigare?

Diskussion i 'Tre & Hallon' startad av suprapappa, 2 jun 2012.

1. suprapappa

suprapappa Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hej!

utan att minnas helt säkert har jag för mig att Tre varje år har en reakampanj efter midsommar och efter jul? stämmer det.

jag tycker det har sett ut som att många abonnemang har sjunkit med 100:- men eftersom det då inte varit aktuellt att teckna nytt abonnemang. jag har just nu abonnemanget "3Pott" och betalar 399:-/mån. när jag tecknade det i juni för 2 år sedan var HTC Desire alldeles ny och ingick i abonnemanget.

min flickvän tecknade istället för 299:- ett par månader senare och fick då en HTC Legend vilket jag tror var på rea.

min fråga är egentligen om ni tror att flera av de telefoner man nu får för 399:-/mån (t.ex. Samsung Galaxy SIII eller HTC One X) kommer att sjunka till 299:-/mån om man väntar till rean eller är de för nya för det?

tack på förhand! :)

2. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 380
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Ofta brukar det vara X antal fria månadsavgifter som brukar gälla vid erbjudandena vid mellandagsrean och efter midsommar. Just nu kör de ju med att du får 10GB sruf/månad under hela bindningstiden och Voddler Club i sex månader med pottabonnemangen. Tecknar du ett pottabonnemang i vanliga fall ingår oftast inte surf.

Det är ju midsommar snart - så det är bara att vänta och se vad som kommer. Det är sällan det är så många som vet vad det blir för erbjudande.

3. wMathy

wMathy Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

3 sänker inte pottabonnemangen oftast, utan fria månader osv. Sen låg Legend på 299 kr/mån sedan den kom, så det var ingen rea där.

Nej, dom kommer inte sänka pottpriserna på S3 osv, alldeles för ny och efterfrågad :)