Skriv vad du tycker om din nya leksak...
Jag kan börja:
Desire med Android 2.1 och Sense är en
fantastisk skapelse, utan tvekan. Den är snabb, skärmen är otroligt vacker och man kan göra i princip allt med den. Kameran är riktigt sjysst för social media, dock något känslig för vibrationer. Touch-screenen funkar mycket mycket väl. Det gör även den optiska styrkulan och HTCs eget tangentbord - man saknar inte ÅÄÖ. De animerade bakgrunderna är bara helt fantastiska.
Jämfört med iPhone så saknar jag en hel del applikationer i Market. Bredbandskollen, svtplay... etc. Det lär dock bara vara en tidsfråga så man får stå ut
Det jag kan uppleva som nackdel är att teflonmaterialet på baksidan gör att den upplevs som lite hal. Dessutom får jag en känsla av att den är lite skör - det känns som att ett tapp på 1 m skulle resultera i att miljoner små delar flyger åt alla håll.
En annan nackdel är att de medföljande hörlurarna i princip är skräp. Passar inte ens i öronen. Så sjukt dåligt.
Slutsatsen blir: en otrolig & fantastisk telefon - men kanske inte för dig som har pilliga barn eller har ett yrke där mobilen måste tåla tuffa tag.
Click to expand...