Suck säger jag bara. Bara en sån här grej:
"Precis som med Desire HD och nyare skeppningar av Desire använder Desire Z sig av en Slcd-skärm istället för amoled på grund av komponentbrist.
Det ger ett blaskigare intryck, vilket är mindre tydligt på den mindre skärmen hos Desire Z, men jämfört med vårens oledbestyckade original-Desire är det klasskillnad."
Och så detta:
"Mekaniken för att skjuta fram tangentbordet kan närmast beskrivas som att skärmen tar ett litet skutt. Det gör att hela underdelen hänger löst om du håller i skärmen. Samtidigt känns vinglandet från gångjärnen ständigt under användning, både med telefonen hopfälld och uppskjuten."
Enligt M3 så är fortfarande HTC Desire bäst. Mig veterligen vet jag ännu inte hur mkt man kan trimma en Desire, men Desire Z kunde trimmas ända till 1.9 Ghz. För att läsa hela recensionen (sågningen eller vad nu man ska kalla det), vänligen klicka här.
Ni som har Desire Z, kan ni också se dessa brister som M3 nämner? Eller är det bara en personlig sågning som den undertecknade gjorts ännu en gång?
Av Mobil fick det 88 av 100. Toppbetyg igen alltså. Mobil skriver så här om just tangentbordet:
"Jag tycker att det här är ett riktigt bra tangentbord, och det är skönt och går snabbt att knappa på med tummarna på det. Den enda invändningen är kanten under den nedersta knappraden, som sitter litet grann i vägen när man ska trycka. Jag tycker dock att man vänjer sig vid den så att den inte blir ett problem."
Kommentera gärna!