Då så, då har jag nördat igenom hela spelet. Ett ganska underhållande spel faktiskt. Apor som medverkar i spel har alltid varit roligt i mina ögon, vet ej varför. Hittade den av en ren slump (och gratis) via en länk som GameHouse gav ut på Market. Men den som läser min recension lär nog hitta den där med. Kul spel, bra tidsfördriv, lagom klurigt. Passar alla åldrar. Sköna banor. Mer behöver jag inte säga.
Hmm, länken su har kan väl ändå inte vara okej... det måste väl vara en "piratversion" av spelet. Tycker inte riktigt det är okej att länka till sådant, och absolut inte i en recension. Eller jag har kanske fel ang länken?
Det är speltillverkaren GameHouse som gett ut länken via Doodle Jump (Market) som plåster på såren, inte nån privatperson. Läs min kommentar i bloggen så får du se vad jag menar.
har nu spelat detta ett tag, enda negativa jag kan komma på är att man inte verkar kunna scrolla när man är i delete läget..
Har haft spelet ett tag nu, men aldrig spelat..kanske är dags nu Sent from my GT-19000 using Tapatalk Pro