Efter jag installerade den nya ROM:en från HTC har min skärm fått fnatt. När jag t.ex. skall kasta en widget på startmenyn så håller jag fingret tryckt mot ikonen och efter ett par sekunder skall man komma till "redigeraläget". I helsike heller. Så fort jag kommer åt ikonen startar applikationen!! (T.ex. "kamera") Någon som råkat ut för samma sak och vet hur man får ordning på detta? Hittar inget i settings heller där man kan kallibrera "tryck".
Visst, det funkar att starta om mobilen men efter ett par timmar är det samma sak igen, dvs. det går inte att redigera genvägarna...
Jag har inte det här problemet med den läckta rommen, kan det vara så att ni laddade ner updateringen tidigt när rommen enligt HTC var felaktig?
Kul att fler och fler människor letar sig fram till Swedroid.se och att sajten får fler användare! Men... Har upptäckt att väldigt många ignorerar sökfunktionen , som i denna tråd .
Sorry för en nybörjarmiss. Men till mitt försvar måste jag säga att jag först sökte på forumet. Bl.a. på "redigera" och "widgets". Som nobi visste jag inte att det finns ett något som heter "långtryck" /Pelle