Om det stämmer så blir det byte från mipad till denna. Redmi Pad 5G rumor sounds too good to be true: 90Hz screen, 30W charging, 48MP rear camera First look at the Redmi Pad 5G - arriving this month with SD765G, starting from 1999 yuan ($282) - Gizchina.com
Oj, ja, den såg trevlig ut. *SD765 - bör vara kraftfull nog *90Hz - fantastiskt Dock inget om upplösning?
Eller ens om skärmstorlek väl? Hoppas hoppas att det är en 8-tummare. Kompetenta 10-tummare och uppåt lider marknaden ingen brist på, Men de kan få göra en plusvariant sen också om de vill, det stör jag mig inte på - bara jag får min alltför länge saknade välpresterande 8-tummare med android först. Och hoppas förstås även att det inte blir alltför lång väntan på global version
Låter sjukt nice! Verkar som det kanske dyker upp lite vettiga Androidplattor i en hyfsad prisklass framöver.
Finns det någon trovärdig källa till detta rykte? Känns lite för bra för att vara sant faktiskt (som GSM-arena skriver).
Det var säkerligen fake, men det jag hoppas på är att det kan komma en enhet med de specsen i alla fall och sen kan den absolut få kosta mer än sådär för min del
Redmi Pad 5G set to launch soon as an affordable alternative to the Xiaomi Pad 5 Verkar hända lite grejer nu...
Om Redmi Pad verkligen släpps är jag rätt säker på att den blir minst 10 tum. Förmodligen liknande skärmstorlek och upplösning som konkurrenten Realme Pad. Den har 10.4 tum skärm med 2000x1200 upplösning.