Reflektioner kring Nexus S?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Lavesson, 11 mar 2011.

1. Lavesson

Lavesson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag har gått från en HTC Wildfire till en Nexus One. Min N1:a var i och för sig äldre än Wildfire:n, men överlägsen på de flesta andra sätt. Ur utvecklingsperspektiv så har jag tyckt väldigt bra om N1:an, inte minst med tanke på att jag numera kan köra Gingerbread som original-ROM. Andra saker som jag verkligen gillar med den är noise cancelling:en plus det faktum att jag har en AMOLED. Tyvärr är däremot telefonstackarn begagnad och är därmed ganska sliten. Displayen är en aning repig och det syns på själva detaljerna på telefonen att den åkt upp och ner ur fickor ett par gånger.

Jag har ju en helt perfekt Wildfire som bara ligger, men jag känner viss motvilja att gå tillbaka till den. Istället har jag funderingar på att skaffa en Nexus S. Om jag gör det kommer jag dock att importera den då jag vill ha Super AMOLED-skärmen.

Jag har läst diverse reviews (bland annat här på Swedroid), men ville ändå passa på att fråga om lite reflektioner. Någon som har en Nexus S? Vad tycker ni om den? Anser ni att den är värd pengarna för att byta upp sig från N1?

Eric Lavesson

2. Alto

Alto Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER