Problem: Reklamation av S3

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av dynaflux, 25 juni 2013.

1. dynaflux

dynaflux Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har haft min S3 några månader och trots att jag testat alla tips förbrukar den löjligt mycket batteri.

Jag var hos Dialect där jag köpt den som först gav mig ett nytt batteri och sedan skickade in den på service (där de troligen bara flashade den). De är mycket tillmötesgående och jag tror inte det skulle vara några problem att få en ny telefon men frågan är om det är lönt - har alla S3 problem med batteritiden eller är det bara vissa?

2. Snoogiloo

Snoogiloo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Du kan inte få reklamation om du inte haft den inskickad på service (med åtgärd) minst 2 gånger tidigare. 3e gången den skickas in så kan man reklamera den. Samsung kollar alla olika fallen och begär in service rapporter och ser dom att den bara varit inne en gång innan så blir reklamationen avslagen direkt.

Hur mycket anser du e löjligt mycket? och hur mycket använder du telefonen?

3. dynaflux

dynaflux Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Må så vara men frågan är ändå om en ny telefon garanterar att jag slipper problem.

Jag laddar den över natten, på väg till jobbet spelar jag kanske 10-15 min (efter det i stort sett fulladdad) och på jobbet pratar jag kanske 5-10 min. Det rasar successivt och när jag åker hem är det 10-20 % kvar.

Har testat alla möjliga tips; installerat om, stängt av lokalisering i Google Maps, avinstallerat Facebook, kör energisparläge m.m.

4. masze

masze Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1.714
    Telefon:
    12 Pro Max

MINA ENHETER

Telefon:
    12 Pro Max

1.. Ta screen på "batteri" i inställningar.
    2.. Tryck på graf högst upp, ta screen på skärm som dyker upp.
    3.. Tryck på "skärm", ta screen på skärm som dyker upp.

Posta de tre bilderna här!