Reklamera LG Optimus 2x

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Christos, 9 dec 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Christos

Christos Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjaa allihopa

Här är jag oxo en LG Optimus 2x användare som är väldigt beskiven på den här telefonen. Först hade man 4-5 reboots per vecka. Efter upgrade har man inte täkning och ibland fryser den.

Jag köpte den från elgiganten och genom ett snack som jag hade med en säljare från deras online chat så fick jag reda på att jag måste lämna den till deras service "verkstad" för att se vad som är fel och bestämma om jag kan reklamera.

Jag undrar om någon har gjort det redan. Ville fråga bara hur det gick? Fick man reklamera den? Vad säger "verkstadan" om ett sånt problem?? Finns det chans att man får tillbaks telefon utan att få reklamera den?

Jag var en av de första som fick telefonen från elgiganten. Detta betyder att jag slängde 4 lax för den här mobilen. Borde man inte få en telefon som funkar som alla andra???

2. speedline

speedline Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    271
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei P20 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei P20 Pro
    Telefon 2:
    Google Pixel
    Telefon 3:
    Sony Xperia ZX Premium
    Kolla i dom existerande trådarna som finns. Svaren på dina frågor finns där

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

3. Kemal88

Kemal88 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jag gjorde detta på elgiganten. Bad alltså om att få den krediterad, för att den ska kunna bli krediterad måste också LG godkänna detta om jag förstått det rätt.

Ringde idag och frågade vad de gjort med telefonen och fick som svar att de uppdaterat mjukvaran. Tror det är svårt att få den reklamerad efter första servicen, men värt ett försök.

Jag kommer nu troligtvis bara skicka in den igen, utan att pröva den. Bara för att spara lite tid och resekostnad.

4. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.